1 – Kan ik op locatie langskomen om producten te bekijken en/of te passen?

Uiteraard bent u welkom om kledingstukken, schoenen en/of accessoires op locatie te bekijken en/of te passen. Dit kan zowel binnen als buiten kantoortijden. Let wel dit kan alleen op afspraak. Voor het maken van een afspraak klik hier

2 – Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland zijn bij bedragen onder de 200 euro, 5 euro. Boven de 200 euro berekenen wij geen verzendkosten voor de hiervoor genoemde landen. De bestellingen worden aangetekend verzonden. Voor internationale (m.u.v. België en Duitsland) zendingen zijn de verzendkosten te allen tijde 25 euro, ongeacht de totaalprijs.

3 – Wat is de levertijd van een bestelling?

Wij verzenden binnen één werkdag vanaf het moment dat u een bestelling plaatst. Daar wij met GLS samenwerken, worden pakketjes in Nederland na verzending vaak binnen één werkdag al aangeboden. Verzending naar België en Duitsland neemt ongeveer 1-3 werkdagen tijd in beslag. Neem contact met ons op voor de levertijd naar andere landen.

4 – Kan ik ook met creditcard betalen?

Uiteraard kunt u met creditcard betalen, dat kan door gebruik te maken van betalingsmogelijkheid Paypal (u hoeft geen Paypal rekening te hebben).

5 – Ik ondervind problemen bij het plaatsen van een bestelling. Wat nu?

U kunt mailen naar info@timeformoda.nl met de boodschap dat er technische problemen optreden bij het plaatsen van een bestelling. Wij zullen of het probleem direct verhelpen, of met een alternatief voorstel komen.

6 – Is avondbezorging ook mogelijk?

Uiteraard is dat mogelijk. Gezien wij ook met PostNL samenwerken is ’s avonds tussen 18.00-21.30 uur ook een optie. Laat bij het plaatsen van een bestelling een notitie achter dat u kiest voor avondbezorging. Let wel dat avondbezorging pas na enkele werkdagen mogelijk is.

7 – Wat zijn de afmetingen van..?

Gelieve bij vragen over afmetingen te mailen naar: info@timeformoda.nl

8 – Hoe lang is mijn bedenktermijn?

U heeft een bedenktermijn van 2 weken na ontvangst van de producten. U heeft binnen deze termijn de mogelijkheid uw bestelde artikelen te bekijken, te beoordelen en/of te passen. Bent u om welke reden dan ook niet tevreden? U kunt alle artikelen mits compleet, ongedragen en in originele verpakking (indien aanwezig met aangehechte- labels en prijskaartje) binnen de zichttermijn retourneren.

9 – Kan ik ook een product of meerdere producten laten reserveren?

Dat is zeker mogelijk. Afhankelijk van de reserveringsduur kunnen wij een aanbetaling van 10% vragen. Wij kunnen bij verzoek tot reservering een product/ meerdere producten 36 uur voor u reserveren zonder aanbetaling.

10 – Heeft u een nieuwsbrief?

Op moment hebben wij nog geen nieuwsbrief. Wij raden u dan ook aan om regelmatig de website te bezoeken. Indien u zich registreert, wordt u wel op de hoogte gehouden van speciale acties en/of updates met betrekking tot nieuwe aanvoer. Verder worden er updates geplaatst op onze Social Media accounts (Facebook, Instagram en in specifieke gevallen ook op LinkedIN)